ellada vizadio simeesΗ τύχη της Ελληνικής ιστορίας τακτικά ευρίσκεται επί κλίνης ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗ. Ο Λαός κι εγώ, όπως και εκατομμύρια Ελλήνων δεν γνωρίζουμε την αιτία και τα οφέλη τα οποία ήθελαν προκύψει εκ της εφαρμογής των μέτρων αυτών. Πιθανόν να είναι θέλημα του ΔΙΟΣ.


Εάν η ιστορία των Λαών γράφεται υπό του ΔΙΟΣ τότε φυσικό φαινόμενο είναι και η επέμβαση ανθρώπινη επί φυσικών φαινομένων και νόμων δεν γίνεται -εάν όμως είναι επέμβαση πληρωμένων Ελλήνων τότε ο κεραυνός του ΔΙΟΣ είναι η θεραπεία, η λύση.
Η ιστορία γενικά για κάθε ΛΑΟ, για κάθε οικογένεια, για κάθε άτομο παίζει βασικό ρόλο προόδου αλλά και υπάρξεως.
Από τα πανάρχαια χρόνια οι ΛΑΟΙ κατέβαλαν προσπάθεια να αποκτήσουν επαινετή ιστορία και μάλιστα σε βαθύτερο, απόμακρο, αξιόλογο παρελθόν για το οποίο να ενδιαφέρεται η παγκόσμια ΙΣΤΟΡΙΑ. Έλληνες, Αιγύπτιοι, Εβραίοι, Πέρσες, Ινδοί, Κινέζοι και πολλοί άλλοι αντιδικούσαν μεταξύ τους ως προς την αρχαιότερη και άξια μνήμης, αναφοράς, ιστορίας τους.
Ο ιστορικός Θουκυδίδης, ο ιστορικός Πολύβιος δε αρκούνται στο να εκθέτουν την ιστορική αλήθεια αλλά αναζητούν τα αίτια των γεγονότων και ερμηνεύουν αυτά.
«Η ΙΣΤΟΡΙΑ είναι η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ της ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ και η ΠΡΟΦΗΤΙΣΣΑ της ΑΛΗΘΕΙΑΣ» Δ. ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ
«Οι Έλληνες, αδιαφορούν για την ιστορία τους και δεν ενδιαφέρονται να μάθουν την αλήθεια, αρέσκονται να δέχονται τα γεγονότα όπως κάποιος τους τα διηγήθηκε -λες και πρόκειται για υποθέσεις άλλων λαών και όχι των ιδίων». ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ
«Ο πραγματικός υπεύθυνος δεν είναι εκείνος που υποδουλώνει αλλά εκείνος που ενώ μπορεί να εμποδίσει την υποδούλωση και αδιαφορεί, παρ' ότι θέλει να έχει την ΦΗΜΗ του απελευθερωτή της Ελλάδας» ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ
«Οι φρόνιμοι, όταν δεν τους αδικεί κανείς, μένουνε ήσυχοι, αλλά οι γενναίοι όταν αδικούνται πολεμούν» ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ
«Ου μόνον καλήν, έτι δε μάλλον αναγκαίαν είναι φημί δια ταύτα των παραληλυθότων επίγνωσιν» (έχω την γνώμη ότι η γνώση των περασμένων δεν είναι μόνον ωραίον πράγμα, αλλά και αναγκαίον) ΠΟΛΥΒΙΟΣ
Κατά τον ΠΛΑΤΩΝΑ, τα τρία βαρύτερα αμαρτήματα για τους Αρχαίους ήσαν το αποκτείνειν (φονεύει), το ιεροσυλείν (ο κλεπτών πράγματα Ναού) και το παραδιδόναι την πόλιν (το να παραδώσεις την πατρίδα στον εχθρό).
Επίσης ο ιστορικός ΠΟΛΥΒΙΟΣ υποστηρίζει στο αξιόλογο ιστορικό έργο του ότι δεν υφίσταται άλλος τρόπος δια να διορθωθούν οι άνθρωποι παρά η γνώση των γεγονότων του παρελθόντος -τα δε διδάγματα που προκύπτουν εκ της ΙΣΤΟΡΙΑΣ είναι η αποτελεσματικότερα και αληθεστέρα προετοιμασία δια την πολιτική ζωή, η δε ανάμνηση των συμφορών των συνανθρώπων μας ο καταλληλότερος δάσκαλος που μας διδάσκει να υποφέρουμε τις μεταβολές της μοίρας μας.
Όλα τα λάθη των ηγετών τα πληρώνει ο ΛΑΟΣ. «Τίσεια Δαναοί εμά δάκρυα σοίσι βελεσσιν» (ΙΛΙΑΣ) (Τα δάκρυα μου να τα πληρώσουν οι Αχαιοί με τα βέλη σου) εύχεται προς τον θεό Απόλλωνα και παρακαλεί ο ιερέας ΧΡΥΣΗΣ μετά την απειλητική στάση του Αγαμέμνονα προς τον ιερά του Απόλλωνα και πατέρα της ΧΡΥΣΗΙΔΑΣ.
Η Ελλάδα μας από το 1974 και μετά τα τραγικά για την ΚΥΠΡΟ ΜΑΣ και την Ελλάδα κυβερνήθηκε από σωρεία πολιτικών οι οποίοι όχι μόνο δεν έλαβαν ποσώς υπόψιν τις σφαγές εξαφανίσεις αιχμαλώτων, κατάληψη του 40% του Κυπριακού εδάφους υπό των τούρκων, όχι μόνον δεν συνετίσθησαν, δεν ξύπνησαν, δεν διορθώθησαν αλλά αδιαφόρησαν λυμαινόμενοι την οικονομία της χώρας.
Με αποτέλεσμα σήμερα ολόκληρος ο Ελληνικός Λαός να ευρίσκεται σε πλήρη αναστάτωση και διεθνή απαξίωση.
Έτσι ως ανάξιοι υπηρέτες εκλιπαρούμε την κ. ΜΕΡΚΕΛ και το Δ.Ν.Τ. δεχόμενοι εξευτελιστική μεταχείριση.
Αγνοήσαμε σωρεία παραδειγμάτων που η ιστορία μας αναφέρει και τα οποία δεν έπρεπε να επαναλάβει η αδιάβαστη ή εκφυλισμένη γενιά των ηγετών μας.
Επαναλάβαμε τραγικά λάθη καίτοι εμπειρία είχαμε.
Το άνομο και φθοροποιό κέρδος, μας παρέσυρε σε τακτικές βρώμικες που μας έφεραν ως ΛΑΟ σε πλήρη απαξίωση και το 1/4 ή 1/3 του πληθυσμού της χώρας σε θέση ζήτουλα – ραγιά – ζητιάνου.
Αναζητήσατε υπευθύνους οι καιροί δεν περιμένουν, ο Λαός βοά στους δρόμους και οι οιωνοί, ζοφεροί στον ορίζοντα, μας προειδοποιούν για τον ερχομό της ΜΠΟΡΑΣ!

 

Πολύβιος Μαργιάς ο Αρκάς

Αφήστε τα σχόλια σας

Δημοσίευσε ένα σχόλιο σαν επισκέπτης

0
  • Δεν βρέθηκαν σχόλια
Κατηγορία: