v5Ενενήντα ορειβάτες ξεκίνησαν, με δύο λεωφορεία, το πρωί της Κυριακής 24.01.2016 από την Τρίπολη με προορισμό το Βαλτεσινίκο. Εκεί είχαμε την ευκαιρία για έναν σύντομο περίπατο στα πετρόκτιστα καλντερίμια του γραφικού αυτού χωριού.

Μετά από λίγο, κατέφθασαν στο Βαλτεσινίκο 45 συνορειβάτες από τον αδελφό σύλλογο ΕΟΣ Αχαρνών και αρκετοί φίλοι του ΣΑΟΟ από την Αθήνα.

Έπειτα ξεκινήσαμε όλοι μαζί, περιδιαβαίνοντας τα σοκάκια του χιονισμένου χωριού, για τα Λαγκάδια μέσα από το πρόσφατα καθαρισμένο και σηματοδοτημένο μονοπάτι «των Αρκάδων Ποιμένων», τμήμα του πιστοποιημένου από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Πεζοπορίας (ERA), Menalon Trail (πράσινη σήμανση).

Η πλειονότητα των ορειβατών περπάτησε στο χιονισμένο πεδίο μέχρι την περιοχή Κρυάβρυση. Αφού απολαύσαμε το επι τόπου παρασκευασμένο ρακόμελο του «Μανόλο» συνεχίσαμε ώς τα Λαγκάδια.

Η θέα προς τα Αροάνεια (Χελμός), τον Ερύμανθο, την Κυλλήνη (Ζήρεια) τον Ολίγυρτο και τα Γορτυνιακά όρη ήταν εκπληκτική αφού ο καιρός ήταν ηλιόλουστος. Το μονοπάτι πέρναγε μέσα από ελατόβρυτο δάσος με εντυπωσιακά ξέφωτα και άπειρα ρυάκια. Οι φίλοι συνορειβάτες απήλαυσαν μια εξαιρετικού κάλλους διαδρομή και έφτασαν στα ιστορικά Λαγκάδια χορτάτοι από εικόνες, μυρωδιές και γεύσεις.

Στα Λαγκάδια, αφού σκορπιστήκαμε στις διάφορες ταβέρνες, κατά το απόγευμα συγκεντρωθήκαμε σε κεντρικό εστιατόριο όπου έγινε η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας μας! Την εκδήλωσή μας αυτή τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας κύριος Γιαννακούρας, ο αντιδήμαρχος Γορτυνίας κύριος Κανέλλος και ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου κύριος Τσαφαράς.

Παρόντες ήταν επίσης αρκετοί φίλοι εθελοντές, των οποίων η βοήθεια στη δημιουργία του μονοπατιού αυτού υπήρξε καθοριστική. Για τον λόγο αυτό τους ευχαριστούμε όπως και τα μέλη μας που συμμετείχαν ενεργά στη δημιουργία του μονοπατιού αυτού.

Κλείνοντας να ευχαριστήσουμε όσους συμμετείχαν στην εξόρμηση αυτή και να ευχηθούμε στους φίλους στα μέλη και στους συμπολίτες μας, καλή χρονιά και πάντα ψηλά!

Αφήστε τα σχόλια σας

Δημοσίευσε ένα σχόλιο σαν επισκέπτης