Φύση τουρισμός

 

Η εταιρεία Vasiliki με το «MELITHEON» – Μέλι Θεών με την ελληνική ερμηνεία – ξεκίνησε το 2006 στα Πούλιθρα Λεωνιδίου Αρκαδίας και βρίσκεται σήμερα σε ράφια delicatessen και πολυκαταστημάτων του εξωτερικού.

Η παραγωγή και εξαγωγή μελιού αποτελεί παράλληλο κλάδο μιας οικογενειακής επιχείρησης στην ίδια περιοχή, το Ξενοδοχείο Βυζαντινόν. Οικογένεια με «περγαμηνές» ως στελέχη του ιδιωτικού τομέα, άλλαξε ρότα περνώντας η ίδια στον επιχειρηματικό στίβο.

Ο πατέρας Γιώργος Κριτσιδήμας εργάστηκε στην ξενοδοχειακή βιομηχανία για περισσότερο από τρεις δεκαετίες, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από δέκα χρόνων στον Καναδά (Hilton, Four Seasons και Constellation Hotels). Στην Ελλάδα έχει εργαστεί στο Ledra Mariott και το 2003 του απονεμήθηκε στην Ουάσινγκτον, από τον κ. Bill Mariott, το βραβείο αριστείας J Willard ως ένας από τους 12 καλύτερους εργαζομένους ανάμεσα σε 250.000 υπαλλήλους της αλυσίδας σε όλο τον κόσμο.

Από το Κολλέγιο στις μπίζνες

Ο υιός Χρήστος Κριτσιδήμας με σπουδές στο Αμερικανικό Κολλέγιο και πολυετή προϋπηρεσία στον τομέα των πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρείες, αντιλαμβανόμενος τις απαιτήσεις των καιρών, στράφηκε από νωρίς στην επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό.

Στην αρχή υπήρχε μία μικρή παραγωγή μελιού, πάνω στην οποία δημιουργήθηκε η σημερινή επαγγελματική βάση. Πελάτες του ξενοδοχείου από το εξωτερικό δοκίμαζαν στο πρωινό τους το συγκεκριμένο μέλι. Το ενδιαφέρον τους να πάρουν αυτή την ποιότητα μελιού κατά την επιστροφή στην πατρίδα τους, αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσει η επιχειρηματική δραστηριότητα.

Μέλι Βανίλιας, μια μοναδική ποικιλία της χώρας μας

«To MELITHEON είναι ένα τέλειο χαρμάνι από τις καλύτερες ποικιλίες ελληνικού μελιού, το μέλι Ελάτης Μαινάλου Βανίλια, το θυμάρι, καθώς και πάρα πολλών τοπικών βοτάνων και ανθέων, που ολοκληρώνουν τη μοναδική του γεύση. Το μέλι Ελάτης Μαίναλου Βανίλια είναι το μοναδικό μέλι ΠΟΠ στην Ελλάδα. Η εν λόγω ποικιλία δεν διατίθεται σε μεγάλες ποσότητες, καθώς είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στις καιρικές συνθήκες. Η διαδικασία της τυποποίησης γίνεται με όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές σε θέματα ασφάλειας και προστασίας του καταναλωτή, προκειμένου το προϊόν να μπορεί να τοποθετηθεί ακόμη και στις πιο απαιτητικές αγορές».

Διεξοδική έρευνα αγοράς

Ο κ. Κριτσιδήμας προχώρησε σε διεξοδική έρευνα αγοράς για περίπου δύο χρόνια, προτού προχωρήσει στην υλοποίηση του εγχειρήματος. Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε και στη συσκευασία του προϊόντος. Εχοντας την έμπνευση ενός οραματιστή, το όνειρο ενός καλλιτέχνη και το πάθος για out of the box επιχειρείν, αποφάσισαν με τους συνεργάτες του να σχεδιάσουν και να παρουσιάσουν ένα μοναδικό προϊόν με έναν απαράμιλλο τρόπο.

Στόχος του επιχειρηματία ήταν να δημιουργήσει ένα Supreme Quality ελληνικό προϊόν, που απευθύνεται σε συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό. Με την πρόσφατη συμμετοχή της εταιρείας στη διεθνή έκθεση τροφίμων SIAL στο Παρίσι, στο Roadshow του ομίλου Ελληνικά Χρηματιστήρια στη Νέα Υόρκη, αλλά και σε άλλες εκθέσεις, διαπιστώθηκε ότι υπάρχει η κατηγορία καταναλωτών που αναζητεί προϊόντα υψηλής ποιότητας, κυρίως σε επιλεγμένα delicatessen και πολυκαταστήματα.

Παράλληλα είναι συνεχείς οι προσπάθειες για επιπλέον πιστοποιήσεις και βραβεύσεις του προϊόντος. Υπάρχει διαρκής επαφή και ενημέρωση των συνεργαζόμενων παραγωγών, πάνω σε θέματα βελτίωσης των μέσων και διαδικασιών παραγωγής, καθώς η στρατηγική της εταιρείας είναι να οικοδομεί πάνω στη συνεχή έρευνα και μελέτη.

Επαγγελματική βάση Η ιδέα πήρε σάρκα και οστά στα μέσα του 2010, όταν ο Χρήστος Κριστιδήμας ύστερα από 20 χρόνια εμπειρία στον τομέα των πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρείες, αποφασίζει να στραφεί στην επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό.

Η επαγγελματική βάση υπήρχε, καθώς ο παππούς διατηρούσε μία μικρή παραγωγή μελιού στην περιοχή, ενώ το 2007, η έναρξη λειτουργίας του οικογενειακού ξενοδοχείου «Βυζαντινόν», αποτέλεσε το πρώτο δείγμα παραγγελιοληψίας για το προϊόν. «Το 40% των πελατών του ξενοδοχείου προέρχεται απο το εξωτερικό. Το ενδιαφέρον τους να πάρουν αυτή την ποιότητα μελιού κατά την επιστροφή τους, αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσει η επιχειρηματική δραστηριότητα», όπως δηλώνει ο Χρήστος Κριτσιδήμας, τονίζοντας πως «Υπάρχουν σημαντικές επιχειρηματικές ευκαιρίες, ακόμη και στις πιο αντίξοες οικονομικές συνθήκες, όπως αυτή που διανύουμε. Τα προϊόντα της ελληνικής φύσης, λόγω της υψηλής ποιότητάς τους, έχουν μεγάλη δυναμική και χαίρουν ολοένα και περισσότερου σεβασμού και εκτίμησης σε διεθνές επίπεδο. Οι εξαγωγές τους μπορούν να αποτελέσουν μία σοφή επιχειρηματική κίνηση και το εφαλτήριο μίας επιτυχημένης αναστροφής του αρνητικού οικονομικού κλίματος της χώρας μας».

http://www.iefimerida.gr

Αφήστε τα σχόλια σας

Δημοσίευσε ένα σχόλιο σαν επισκέπτης

0
  • Δεν βρέθηκαν σχόλια
Κατηγορία: