Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση στο National Geographic, το τουριστικό προϊόν και η γαστρονομία της Πελοποννήσου προβλήθηκαν στο κέντρο της Βιέννης και το ιστορικότερο κατάστημα υψηλής γαστρονομίας Meinl Am Graben, το οποίο λειτουργεί εδώ και 60 χρόνια και η ετικέτα του οποίου Julius Meinl υφίσταται εδώ και 150 χρόνια, την εβδομάδα 24/2 – 1/3/2014.
Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο προώθησης του προορισμού της Πελοποννήσου, μέσω της Πελοπόννησος ΟΤΑ ΑΕ, σε μητροπόλεις της Ευρώπης, με τις οποίες συνδέεται με απευθείας πτήσεις το αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε ήδη με επιτυχία στο Λονδίνο και το κατάστημα του National Geographic και θα ακολουθήσουν οι πόλεις του Μονάχου, του Ντίσελντορφ και της Στοκχόλμης.