Μορέας (Κόρινθος- Τρίπολη- Καλαμάτα & κλάδος Λεύκτρο- Σπάρτη): 149.249.153,61 ευρώ.

Allages-stis-times-ton-diodion-se-Eleusina-kai-IsthmoΤο ποσό των 1,3 δισ. ευρώ φτάνουν τα έσοδα από τα διόδια την περίοδο 2008 – 2013, όπως τονίζει ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης σε γραπτή απάντησή του σε ερώτηση του ανεξάρτητου βουλευτή Ν. Νικολόπουλου.


Συγκεκριμένα τα συνολικά έσοδα (με ΦΠΑ) από το 2008 έως και τον Οκτώβριο 2013, έχουν ως εξής:


• Ολυμπία Οδός (Ελευσίνα- Κόρινθος- Πάτρα- Πύργος-Τσακώνα): 435.623.473,07 ευρώ.
• Νέα Οδός (Αντίρριο- Ιωάννινα, Αθήνα- Μαλιακός και Σχηματάρι- Χαλκίδα): 441.841.638,94 ευρώ.
• Μορέας (Κόρινθος- Τρίπολη- Καλαμάτα & κλάδος Λεύκτρο- Σπάρτη): 149.249.153,61 ευρώ.
• Κεντρική Οδός (Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος Ε65): 31.508.913,30 ευρώ.
• Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Μαλιακός- Κλειδί): 315.362.259,74 ευρώ.


Στην απάντησή του ο υπουργός Υποδομών επικαλείται τεχνική έκθεση του υπουργείου Οικονομικών της Μ. Βρετανίας του 2010 για το μέσο κόστος κατασκευής ενός χιλιομέτρου οδικής υποδομής σε κράτη μέλη της Ε.Ε. και εκτιμά ότι «ειδικά η Ελλάδα και η Ισπανία εμφανίζουν το χαμηλότερο μέσο κόστος (περίπου 7 εκατ. δολάρια ανά χιλιόμετρο, δηλαδή, περίπου 5,5 εκατομμύρια ευρώ ανά χιλιόμετρο).

 

 

Πηγή: naftemporiki.gr

Αφήστε τα σχόλια σας

Δημοσίευσε ένα σχόλιο σαν επισκέπτης

0
  • Δεν βρέθηκαν σχόλια
Κατηγορία: